Monday, December 12, 2011

the christmas... Taylor Swift



Last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special

Once bitten and twice shyed
I keep my distance but you still catch my eye
Tell me baby
Do you recognize me
Well, it's been a year, it doesn't surprise me
Merry Christmas, I wrapped it up and sent it
With a note saying 'I love you', I meant it
Now I know what a fool I've been
But if you kiss me now, I know you'd fool me again

Last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special

Last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special

A crowded room and friends with tired eyes
I'm hiding from you and your soul of eyes
My God, I thought you were someone to rely on
Me, I guess I was a shoulder to cry on
A face on a lover with a fire in his heart
A girl on a cover but you tore her apart
Maybe this year
Maybe this year I'll give it to someone special

Cause last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special

Last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special

And last Christmas
And this year
It won't be anything like, anything like

Last Christmas I gave you my heart
But the very next day, you gave it away
This year, to save me from tears
I'll give it to someone special
Traducció....

El Nadal passada et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

Un cop mossegat i dues vegades shyed
Puc mantenir la meva distància, però encara captura del meu ull
Digues al meu nadó
Em reconeixes
, ha estat un any, no em sorprèn
Bon Nadal, l'embolcallà i el va enviar
Amb una nota que deia "T'estimo", ho vaig dir de debò
Ara sé el ximple he estat
Però si em beses ara, sé que em ximple altra vegada

El Nadal passada et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

El Nadal passada et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

Una habitació plena de gent i amics amb ulls cansats
M'estic amagant de tu i de la teva ànima dels ulls
Déu meu, vaig pensar que eres algú en qui confiar
, Jo crec que va ser una espatlla per plorar
Una cara en un amant amb un foc en el seu cor
Una noia en una tapa però la va destrossar
Potser aquest any
Potser aquest any ho donaré a algú especial

Causa el Nadal passat et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

El Nadal passada et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

I l'últim Nadal
I aquest any
No serà una cosa així, una mena

El Nadal passada et vaig donar el meu cor
Però al dia següent, l'hi van regalar
Aquest any, per salvar de les llàgrimes
L'hi donaré a algú especial

No comments:

Post a Comment